"Rambling down the streets of Barcelona..."

Hejsan alla underbara människor där ute!
Kom precis hem från en fantastisk helg i Barcelona med Angel. Önskar att jag kunde återge allt fint som upplevdes, men det blir svårt på bara några rader. Bilderna finns dessutom på min engångskamera, men nedanför finns iallafall några av Almas bilder från i dagarna. Det är bara fragment om historien som handlar om ockuperade byggnader, mordhot hos vår förste värdman, Manu Chao, ölsäljande pakistanier, Rom&Cola, gamla bekantskaper från när och fjärran, nya bekantskaper från när och fjärran, halloween, demonstrerande veganer, gränder, Picasso, gatukonst, marknader, hamnen och churros con chocolate.
Åk dit säger jag bara!
Ada och Alma som räddade oss när vår couchsurfingvärd blivit av med sin bostad.
Jag på balkongen.
Party på gatan.
Angel.
Alba och Maika.
Crazy Italian people..
Hamburguesa.
Alba.
Angel på vift.
Vettet på vift.
Middag en el appartamento.
Och återigen tusen tack till systrarna rosenknopp för fyra underbara dagar!
Besitos amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0