La veste from hell!

Igår fick jag för mig att köpa ett nytt linne för att det är så varmt här. Det skulle jag inte ha gjort. Det var ett oturslinne. Idag var vi på utflykt med skolan för att se landskapet runtomkring vår lilla stad. Det första jag gör är att fastna i ett stängsel så det går hål i linnet. Senare upptäcker jag att det runnit tomatsås på hela mig. En stor röd fläck på det svartvita linnet! Inte nog med det så fick jag gå runt med en stor tomatfläck fram på shortsen också... Skrevet kanske inte är det bästa stället att ha en stor röd fläck på!
Hur som helst! Ikväll ska jag ut med några från skolan och dricka vin i en park. Då kommer man nog känna sig nästan som hemma..
För att muntra upp mig själv ytterligare tänker jag lägga upp ett par bilder på en väldigt vacker man. Terence Tren D´arby heter han - one hit wonder med "Sign your name".

Kommentarer
Postat av: Mimmi

shit,älskar estetiken i videon! de lyckas verkligen fånga tidsandan.

2011-09-08 @ 08:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0