Vamos a la playa!

Hejsan hoppsan!

Häromdagen köpte jag och Angel biljetter till Barcelona! Det kommer bli hur kul som helst. Vi kommer åka buss dit och stanna i 5 dagar och couchsurfa. Dvs sova på en okänd väns soffa i några nätter. Kolla in www.couchsurfing.org om du inte vet vad det är! Det är användbart över hela världen. Om någon har tips på vad man borde göra i Barcelona för övrigt, så är det bara att langa!
Samma dag njöt vi den sista "är det höst?"-dagen på skolans terass, med att inte riktigt veta om hösten var här eller ej. Var det sensommar? Tidig höst? Brittsommar? Blåsig och kall sommardag? Nu vet vi. Det är höst. Den har kommit. Och den är här och här för att stanna.
Jag och Matilda på terassen.
Angel gör ett försök att se intellektuell ut i lånade kommunistbrillor.
Maria Jose också.
Och jag med.
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

älskar din klänning!

2011-11-01 @ 17:42:31
Postat av: Jessica

Och jag älskar dig!

2011-11-02 @ 19:14:33
URL: http://jessicalundgreniaix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0