Greken är grejen.

Hej igen!
Jag har det lite för bra här borta. Eftersom min grupp aldrig har lektioner på fredagar så har jag precis avnjutit ännu en långhelg. I torsdags blev det brasiliansk kväll på Expresso Café. Det blev samba för hela slanten. Fick till och med förfrågan av en snubbe från Bahia vart jag lärt mig dansa. Det skulle kunna vara fotbollen som hjälpt till. Åtminstone kombineras ju dans och fotboll i Brasilien. Kanske lärde mig det där.
I fredags blev det sushi och sen inflyttningsparty. Jag och Caroline kom fram till att vi måste införa franska fester i Sverige. Att bli bjuden på vin, ost, korv, bröd, hummus osv är ju verkligen grejen.
Något annat som är grejen är greken. Vi var ett gäng på grekisk restaurant och åt trerätters. Och ja jag kommer återvända dit. Om och om igen.
Bisous mes amis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0